Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ a felhasználói élmény javítása érdekében, valamint hogy a megfelelő termékeket ajánlhassuk Neked. Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k használatába. Ha nem akarod elfogadni az összes cookie-t, módosíthatod a beállításokat.

Bővebben az adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz róla.

Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

Az általános szerződési feltételek pdf formátumban az alábbi linkről letölthető:

ÁSZF - Greenyshop.pdf

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, ez utóbbin igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetőséged van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhatsz:

  • már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni
  • új vásárlóként akarsz regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.
A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (MPL vagy GLS futárszolgálattal)
  • Csomagponton, PostaPonton vagy a Magyar Posta kirendeltségén történő személyes átvétel
  • személyes átvétel üzletben vagy ingyenes átvételi ponton

Ezt követően egy Neked megfelelő fizetési módot kell választanod:

  • banki átutalás - (megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésed aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Veled)
  • utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor az MPL futárszolgálat munkatársának)
  • Barion fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Barion rendszeren keresztül - Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.)
  • Bankkártyás fizetés K&H rendszerén keresztül
  • Fizetés egy általad kiválasztott Csomagponton, PostaPonton vagy posta kirendeltségen - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségról az adott átvételi ponton előre tájékozódnod kell.)
  • készpénz - (üzletünkben és ingyenes átvételi pontokon)
  • bankkártya - (üzletünkben bankkártyával is fizethetsz)

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Az utánvétes fizetési esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozol arról, hogy nagykorú vagy.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősü. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A  szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az értékesítő köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Nem gyakorolhatod elállási jogod, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontottad, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdted.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket Neked kell állnod. Ezenfelül egyéb költség nem terhel. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor kártérítésre vagy kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézted elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal értesítést küld Neked az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi Neked, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben ez 48 órán belül nem érkezik meg Hozzád, akkor az ajánlattételi kötöttségeid megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben és/vagy telefonon értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Keresés